Pages

تبلیغی جماعت صرف(اجتماع) میں پڑھا کتاب ہے.Fazail E Amaalکچھ گروپ / برادران ایک پروپیگنڈادعوی اور کہ



Assalam O Alaikum و رحمت اللہ
کچھ گروپ / برادران ایک پروپیگنڈادعوی اور کہ Fazail E Amaal صرف تبلیغی جماعت / Ijtema (اجتماع) میں پڑھا کتاب ہے.

دعوی اور گراؤنڈ تصویر (حق) کی حقیقت1.First نے ویکلی Ijtema Fazail ای Amaal میں سب سے بالکل نہیں پڑھ رہا ہے. ہفتہ وار Ijtema نبی اور صحابہ (نے کتاب Hayatus صحابہ میں جمع) کی احادیث مبارکہ اور زندگی میں صرف پڑھ سکتے ہیں.
2.For انفرادی Taleem آپ تفسیر / حدیث / تمہاری پسند کی کسی بھی اسلامی کتاب کو منتخب کر سکتے ہیں.
3.When آپ اجتماعی Taleem Tableeghi جماعت کے میں جماعت میں ہیں ان چار Books.1.Muntakahab احادیث مبارکہ 2.Fazail ای 3 Amaal استعمال کرتا ہے. Hayatus صحابہ 4.Riyadhus Salehin ہے.
اس Muntakhab احادیث مبارکہ کے 4.Out (صرف مستند احادیث مبارکہ اور کو نہیں Commentry / خبریں کا مجموعہ) بہت مقبول ہے.
5.So وہ لوگ جو Fazail ای Amaal thay کے ساتھ آرام دہ اور پرسکون نہیں ہیں جماعت میں جانا / Fazaile Amaal کا استعمال کرتے ہوئے بغیر اس کی کوشش میں حصہ لے سکتے ہیں ..
یہ ایک مکمل غلط خیال ہے کہ Fazail-ای A'mal کے Tableegh Jama'at کی گائیڈ کتاب ہے ہے.Tableegh Jama'at کے 2.The تصور اس کتاب سے حاصل نہیں کیا گیا تھا اور نہ ہی یہ کام oftableegh کرنے کے لئے کتاب پر jama'atdependant ہے.
3.They یہ ایک ایسی کتاب ہے کہ دیر اور Amaal ای Saliha کے اچھے اعمال / فضائل کی طرف لوگوں کی حوصلہ افزائی کرے گی شرط ضروری سوچا تھا.
4.However، یہ ہر ایک ہر اس شخص کو جو اس Fazail ای Amaal پڑھ کرنے کی کوشش میں شامل ہو جاتا ہے پر لازمی نہیں ہے.
بھارت اور allover میں .Many جگہیں دنیا Muntakhib احادیث مبارکہ (قرآنی Ayah اور احادیث مبارکہ کے ایمان پر مجموعہ، نماز، علم O ذکر، اکرام E مسلم، Ikhlas E niyah، دعوت E Ilallah، اور Tark ای Layani.) اور Hayatus کے استعمال کر رہے ہیں صحابہ.
عربوں کی.Many ہے جو اس کوشش کر رہے ہیں Riyadu ے Saliheen بجائے پڑھنے کے لئے منتخب کیا، اور وہ اس کام سے پر کرنے کی اجازت دی جاتی ہے.
7. لہذا، یہ بالکل غلط ہے Tableegh Jama'at کی گائیڈ کتاب کے طور پر اس کتاب کا احترام.Tabligh کا دروازہ کھلا 24X7 ہے.آو اور الزام اور الجھا مسلمانوں کو کرنے سے پہلے یہ سمجھ.
تمام مسلمانوں کے لئے ہدایت نامہ کتاب میں صرف قرآن اور احادیث مبارکہ ہیں.
سب مسلمان اللہ نے سچ پر ہو کو بچانے اور Akhirah کے لئے تیار کر سکتے ہیں.
ان کتب کی مختصر تفصیل
وہاں کتابیں تفصیل کے بعد کر رہے ہیں1. Muntakhib احادیث مبارکہ (قرآنی Ayah اور احادیث مبارکہ کے مجموعہ موضوعات کے بعد).
1 Imaan، 2. نماز (NAMASKARAM)3. علم O ذکر، (اللہ کے علم اور REMEMBERANCE)، 4.Ikram E مسلم، (آداب پر موضوعات سمیت مسلمان کے لئے عزت اور جہاں تک)5.Ikhlas E niyah، (ارادہ / NIYAH کی اصلاح)6.Dawat E Ilallah،
7.Tark ای Layani (اس دنیا OR آخرت کے لئے میں NOT BENEFECIAL چیزوں سے دور رکھنا)
اس کتاب کو حدیث NUMBER سمیت مکمل حوالہ کے ساتھ مستند احادیث مبارکہ ہے اور تم it.With کی جانچ پڑتال نہیں / بہت کم commentary.And اولیاء اللہ کی کوئی کہانی یا کسی حدیث کے مقابلے میں دوسری چیز کر سکتے ہیں.[یہ کتاب 2000 ء میں شروع کیا گیا تھا اور بہت مقبول اور جماعت میں بڑے پیمانے پر پڑھا.]
2. Hayatus صحابہ(زندگی کے الفاظ، اور Hazarat (ع) محمد اور صحابہ کرم کی کارروائی کے مختلف پہلو پر مختلف کتابوں سے بیان کی تالیف ہے. یہ مکمل حوالہ کے ساتھ compiler.And میں سے کوئی تفسیر کے ساتھ بھی ہے.ھیات Islamicscholar ابو حسن علی (رض) Nadwi اس کا تعارف لکھا ہے اور ایک انسائکلوپیڈیا کے طور پر بیان کیا.یہ تین بڑے اصل میں عربی زبان میں مقدار میں ہے کے کئی languages.including انگریزی اور اردو اور Malyalam میں ترجمہ کیا گیا ہے.
[ساری دنیا میں جمعرات / ہفتہ پر اپنی ہفتہ وار Ijtema میں نے اس کتاب کو پڑھا جاتا ہے
C. Riyazus Salihin Ikhlaqiyat کے مختلف پہلو پر امام Nawwi (رضی اللہ عنہ) Asshafai مشہور کتاب ہے. (اخلاقی تعلیمات وغیرہ).[یہ کتاب عرب بھائیوں کے درمیان تبلیغی جماعت میں پڑھا جاتا ہے.]
D.FAZAIL E AMAALان کی بات یہ ہے کہ یہ Muhaddithin E کرم کے درمیان اتفاق رائے ہے کہ آپ Fazail (امل کے فضائل) کے لئے ایک zaif حدیث قیمت بتا سکتے ہیں لیکن آپ کو ایک hujjat اس کے بنا نہیں کر سکتے ہیں. کر سکتے ہیں (اللہ اعلم) ہے.وہ بتاتے ہیں کہ وہ لوگ جو اعمال کے فضائل کے لئے کمزور narrations کا استعمال کرتے ہوئے کی طرف الرجی ہے، کے لئے، وہ بھی Riyadul Imama نووی Saliheen (رضی اللہ عنہ)، امام بخاری کے Adabul Mufarrad (رضی اللہ عنہ)، والترھیب و Targeeb کے طور پر اسلامی کتابوں کی اکثریت کے ساتھ مسئلہ ہے،متعہ ملک، ترمذی تو اور.
وہ اپنی بات کے ساتھ متفق نہیں ہوں وہ جواب دے کیوں امام بخاری (رضی اللہ عنہ) جو بہت سخت معیار کے ساتھ صحیح بخاری مرتب کی نے کمزور narrations کے ساتھ Adabul Mufarrad مرتب کی ہے کر سکتے ہیں؟