Pages

In Urdu Ahle Sunnat Islamic Aqeedah and Tablighi Jamaat


)

عقیدہ کے بارے میں تبلیغی جماعت پر الزام: حقائق اور سچ کا ایک غیر جانبدار تجزیہ (اللہ ہماری مدد)
یہ ترجمے گوگل مترجم کی طرف سے کیا گیا ہے.بہت سے غلطیوں ترجمہ میں ہیں

Yeh Tajuma Google translator se kiya gaya hai ismein bahut galtian hain. Asal Mazmoon English mein is link par dekhen   http://tablighijamaattruth.blogspot.in/p/what-tablighi-jamaat-aqeedah-allegation.html
.کسی بھی refrence کے لیے ایک انگریزی میں اصل مضمون سے رجوع کرنا چاہئے

مضمون میں کوئی غلطی باہر Plz نقطہ یقینا یہ درست رکھا جائے گا.

کچھ انٹرنیٹ پر GROUP .................... / ویب سائٹس تبلیغی جماعت عقیدہ کے بارے میں الزام کھلا / تقاضا کرتے ہیں. ان کے الزام کے طور پر رکھا جائے summerised کیا جا سکتا ہے ..

1. تبلیغی جماعت emaan اور عقیدہ کے بارے میں فکر مند نہیں ہے. وہ Amaal ای Saliha کے بارے میں بات کرتے ہیں اور متعلقہ Emaan کے بارے میں نہیں ہے.

2. انہوں نے توحید پر زور دیتے ہوئے نہیں ہیں.

3. انہوں نے Uluhiyah اور عاصمہ اے Sifat کے بارے میں توحید RUBUBIYAH لیکن donnot کے بارے میں بات کرتے ہیں.

4. ان میں سے کچھ الفاظ / سزائیں بھی بعد میں الزام لگاتے ہیں ....................
برابر ایک Allagation ہے کہ تبلیغی جماعت عقیدہ غلط ہے، وہ بھی مختلف عنوانات کے تحت پروپیگنڈہ ہے پسند منحرف عقیدہ، بدعنوان عقیدہ، Shirkia Aqeeda، تبلیغی جماعت عقیدہ کی Haqqeqat، تبلیغی جماعت کا حقیقی چہرہ، عقیدہ میں انحراف شرک ...... تبلیغی جماعت اہلسنت وال جماعت عقیدہ .... پر عمل نہیں ہے،

Letus عقیدہ کے تناظر میں تبلیغی جماعت کے تمام مسائل پر بات چیت کریں.

ہم 3 ذیلی عنوانات کے تحت اس مسئلہ پر بات چیت کریں گے.
1. عقیدہ کے معاملے میں اہل سنت وال جماعت کے Islam.Position میں کیا عقیدہ ہے.

2. عقیدہ معاملے کو نظر انداز کردیا گیا اور نظر انداز توحید کے لئے تبلیغی جماعت پر الزام ہے.

3. توحید کے مختلف قسم کو نظر انداز کے مخصوص الزام ہے.

عقیدہ پر اہل سنت کی پوزیشن
تبلیغی جماعت اہلسنت Waljamaat.And کی ایک تحریک ہے اس کا عقیدہ اہل سنت وال جماعت کے طور پر ایک ہی ہے.

 اہلسنت پوزیشن اور عقیدہ کے معاملے میں عام مسلمانوں کے لئے ہدایات

1 .. یہ حقیقت بہت شديد براہ مہربانی یاد رکھیں
کہ اسلامی عقیدہ / ایمان / عقائد کے مضامین ہیں

کسی الجھن کے بغیر بہت ہی سادہ اور واضح
اور اچھی طرح سے قرآن اور احادیث میں بیان
ہے اور اچھی طرح سے salfussalehin کی طرف سے وضاحت کی ہے.

2. آپ کو اہل سنت وال جماعت کا عقیدہ ہے جس پر پاک Huzure Sallallahu Alaihi Wasallam اور صحابہ اور Salfussalehi اور عظیم امام اور Muhaddethin وہاں تھے پر ہے.
یہ ایمان کی چھ بنیادی Aqeeda یا مضمون (ایمان) اور ان کو یقین ہو
1. اللہ،
2. اس کے فرشتے،
3. اور اس کی کتابوں،
4. اس کے رسولوں پر،
5. میں، موت کے بعد زندگی (قیامت) قیامت کے دن میں آنے کے
6. اور یہ کہ میں قسمت اچھے اور برے اللہ کی طرف سے پہلے سے مقرر کیا جاتا ہے
(کچھ کتابیں موت اور قیامت کے دن کے بعد علیحدہ نمبر کے طور پر زندگی الگ کر دیا ہے اور سات کل تعداد کرتا ہے)

ایمان کے ان چھ مضامین قرآنی Ayats میں واضح الفاظ میں بیان کیا ہے اور رقم Jibraeel کی حدیث ہے کہ بخاری اور مسلم شریف دونوں میں ہے میں کیا گیا ہے.
صحیح بخاری حجم 1، 2 کتاب 48 نمبر:

ابوہریرہ سے روایت ہے:
ایک دن جبکہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے کچھ لوگوں کے ساتھ میں بیٹھے کیا گیا تھا، جبرائیل (فرشتہ) آیا اور پوچھا، "کیا یقین ہے؟" اللہ علیہ وسلم نے جواب دیا، 'ایمان اللہ پر یقین کرنے کے لئے، اس کے فرشتے، اس کے ساتھ () اجلاس، اس کے رسولوں، اور قیامت میں پر یقین ہے پھر وہ مزید پوچھا، "کیا اسلام ہے؟" اللہ کے رسول نے جواب دیا، "عبادت ہے. اللہ ہی اور کوئی نہیں، نماز بالکل کرنے کی پیشکش کی لازمی صدقہ (زکوة) کی ادائیگی اور رمضان المبارک کے مہینے کے دوران روزے کا مشاہدہ کریں. "پھر انہوں نے پوچھا،" احسان (کمال) کیا ہے؟ "اللہ علیہ وسلم نے جواب دیا،" عبادت اللہ اگر تم نے اسے دیکھا ہے، اور اگر آپ بکتی کا اس حالت کو حاصل نہیں کر سکتے ہیں آپ کو تو ہے کہ وہ اپنے آپ کو لگ رہا ہے کے بارے میں غور کریں ضروری ہے. "پھر انہوں نے پوچھا،" جب قیامت قائم ہو گی "اللہ علیہ وسلم نے جواب دیا،" جواب دینے والا ہے؟ سائل سے بہتر کوئی علم ہے. لیکن میں تم سے اس کی نشانیوں کے بارے میں آگاہ کریں گے.
1. جب غلام (خاتون) اپنے مالک سے جنم دیتا ہے.
2. جب سیاہ اونٹ کے چرواہوں گھمنڈ اور اعلی عمارتوں کی تعمیر میں دوسروں کے ساتھ مقابلہ شروع ہو جاتے ہیں. اور قیامت پانچ چیزیں جو اللہ کے سوا کوئی نہیں جانتا میں سے ایک ہے.
نبی صلی اللہ علیہ وسلم تو پڑھی: "بے شک، اللہ (ہی) قیامت کا علم ہے -" (31 34.) پھر اس شخص (جبرائیل) کو چھوڑ دیا اور نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنے صحابہ سے کہا کہ وہ اس کو واپس بلانا، لیکن وہ اسے نہیں دیکھ سکتے تھے. اس کے بعد نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے کہا کہ، "یہ جبرائیل جو لوگوں کو ان کے مذہب کو سکھانے آئے تھے." ابو عبداللہ نے کہا کہ: (نبی) ایمان کا ایک حصہ کے طور پر کہ سب سمجھا جاتا ہے.
اگر آپ اہلسنت وال جماعت عقیدہ کی تفصیلات چاہتے ہیں. یہ کیا گیا ہے اچھی طرح سے مشہور محدث امام Tahawi کی طرف سے AQEEDA TUT TAHAWIYYA میں codified.
انگریزی ترجمہ کے ساتھ Aqeedatut Tahawi عربی متن یہاں دیکھا جا سکتا ہے

4.It عام مسلمان Aqeedatut Tahawi کو پڑھنے کے لئے اور اس کے مطابق یقین کے لئے کافی ہے.

 5. اس پر یقین قرآن اور Ahadeeth سے عقيدہ تفصیل کی پیروی کافی ہے اور ان کے نئے Dilactic / Ilme کلام teminologies اور عام مسلمانوں کے لئے Aqedah میں منطقی اور PHILOSPHICAL بحث کی کوئی ضرورت نہیں ہے.

5. اگر کچھ شرائط عقیدہ جو درست ہو لیکن وہ اس بات کو یقینی طور کر رہے ہیں اور اسلام کی بنیاد نہیں وہ صحابہ کے بعد سامنے آیا ہے (Ilme کلام / Dilactic) اور مسلمان جنرل کے لئے کوئی فائدہ نہیں ہے اصطلاحات کو ان کی بات چیت اور Philosphical / منطقی میں داخل ہے کی وضاحت کرنے تصورات. (ماضی میں ان علماء کلام DILACTICS / ILME کے میدان میں داخل ہوئے، کیونکہ ضرورت اور باہر مزہ نہیں کر رہے تھے اور عظیم scholars.They Muatazellah کے غلط خیالات کو دور کرنے کے لئے میں داخل، qadria etc.deviated group.They کامیابی کے ساتھ یہ کیا اور وہ رہے تھے اور اس کی حد جاننے کے ایک کم علم انسان اگر داخل وہ بعض اوقات غلطی کرنے کی پابند ہے بھی چھوڑ اسلام کے پابند ہو سکتے ہیں.
تو موجود مسلمان بھی ان competence.General مسلمانوں کے علماء کرام پر چھوڑ دینا چاہئے دنیا میں بھی شامل نہیں کیا جانا چاہئے
(یہ عظیم علماء کرام صرف اور بھی عام کم اور متوسط ​​سطح پر علماء کرام / انٹرنیٹ بلاگرز / فورم بحث doer.They مہارت کے بغیر مکمل طور پر ان Philosphical terminologies.If وہ کر رہے ہیں پر بات چیت کی اور ساتھ ہی ساتھ وہ اپنے Akhirat کے لئے خود کو اور دوسروں کو دھوکہ دے رہے ہیں نااہل ہیں)

5. اور براہ مہربانی یقین ہے کہ Salfussalehin علماء اور اماموں کے طور پر پریکٹس مشق نے کہا ہے اور مشورہ دیا ہے.

عقیدہ فلسفیانہ تفصیل میں صحابہ کی پوزیشن .............

سب جانتے ہیں کہ صحابہ دین اور اسلام کے معاملے کے بارے میں بہت شوقین تھے اور ہمارے پیارے نبی سے بھی چھوٹی تفصیل سے پوچھا لیکن وہ Aqeedah.This ان terminological تفصیل میں داخل didnot کافی ثبوت ہے کہ اس میں عقیدہ تفصیل کے بحث میں داخل کرنے کی کوئی ضرورت نہیں ہے جنرل مسلم کے لئے کم از کم. اگر علماء کرام نے یہ ضروری سمجھتے ہیں صرف مجاز علماء کرام اس میں داخل ہوں گے.

امام SHAFAEE R.A. مسلمانوں ایڈوائس ...........

حدیث اور فقہ کے امام Practised اور مسلمانوں کو مشورہ دیا ہے عقیدہ کے لیے ان الفاظ میں .............
"میں جو اللہ مطلب یہ ہے کہ اللہ چاہتا کے مطابق نازل ہوئی ہیں، اور ہے کہ اللہ کے رسول صلی مطلب یہ ہے کہ اللہ کے رسول صلی چاہتا کے مطابق اظہار پر یقین رکھتے ہیں."

امام Tahawi R.A. ان الفاظ میں Advidsed .............

ہم اس بات سے اتفاق کرتا ہوں کہ مل کر انعقاد سچا اور صحیح راستہ ہے کہ علیحدگی انحراف اور عذاب ہے.
ودين الله في السماء والأرض واحد وهو دين الإسلام، كما قال الله تعالى:
إن الدين عند الإسلام الله
، وقال تعالى:
ومن يبتغ غير الإسلام دينا فلن منه يقبل
، وقال تعالى:
ورضيت لكم دينا الإسلام
103. آسمانوں میں اللہ کی صرف ایک ہی مذہب اور زمین میں ہے اور یہ کہ اسلام کا دین ہے ("جمع کرانے"). اللہ کہتے ہیں: "بے شک اللہ کی نظر میں مذہب اسلام ہے." (`عمران 3: 19) اور انہوں نے یہ بھی کہتے ہیں:" میں آپ کے لئے ایک مذہب کے طور پر اسلام کے ساتھ خوش ہوں. " (5 رحمہ اللہ تعالی نے Ma'ida: 3)
وهو بين الغلو والتقصير، والتشبيه والتعطيل، والجبر والقدر، والأمن واليأس.
104. اسلام زیادہ پر جا کر اور اللہ کی صفات کی تخلیق (tashbih) likening کے درمیان گر، اور صفات (ٹا تل `) نیتتوواد اور مرضی کے درمیان divesting کے درمیان، اور یقین اور مایوسی کے درمیان ہے.
فهذا ديننا واعتقادنا، ظاهرا وباطنا.
ونحن نبرأ إلى الله تعالى ممن خالف الذي ذكرناه، وبيناه.
105. یہ ہمارا مذہب ہے، اور یہ ہے جو ہم میں، اندر اور باہر دونوں پر یقین رکھتے ہیں، اور ہم نے اللہ سے کوئی تعلق، والے ہر شخص کے خلاف ہے جو ہم نے کہا اور واضح کے ساتھ دور کرنا،.

امام مالک R.A. ...................
ایک شخص نے امام (رضی اللہ عنہ) ملک میں آئے اور کہا کی وضاحت Istawa Alal عرش پر انہوں نے جواب دیا کیا ہے. Istawa یقینی اور kaifiat ہے (تفصیل) معلوم نہیں ہے.
اس کے بعد انہوں نے سائل نے پوچھا کہ اس کی مجلس / اجلاس سے دور پیچھا نے کہا کہ وہ فتنہ پھیلا رہی ہے.

تو بھی پوچھ گچھ فتنہ کے مطابق کیا گیا salfussalehin

لیکن UMMAT کا سانحہ مسلمانوں ہے اوپن فورم / فیس بک WHERE 99،99 فیصد عوام پر مکمل LENTH میں کیے ان پر بحث کرنے کے لیے نااہل ہے.
(اگر کوئی مسلمانوں کی حالت پر رونا چاہتا ہے، وہ یقینی طور پر IT سانحہ اور غم ہے رونا چاہئے)

دین کی 6.Clear حصہ جہاں کوئی تنازعہ کافی نہیں ہے اور پوری انسانیت کے لئے ہدایت کے لئے کافی ہے.
اللہ کی حیثیت سے بھی سورت Hujrat آیت میں 7 NO کہ یہ واضح معاملہ دین کی بنیاد ہے، تو اس پر توجہ مرکوز کرنے کی ہے.

7. براہ مہربانی donot کسی بھی تنازعہ میں درج کریں اور آپ کو کسی بھی تنازعہ میں گھسیٹ لیا کرنے کی اجازت نہ ہے.

8. اگر کسی بھی گروپ کے پرچم کی علمبردار کو گمراہ کرنے کی کوشش آپ کو آہستہ اور شائستگی سے اس عقیدہ کے بارے میں ان سادہ حقائق کو قائل ہیں،

9. اگر انہوں نے کا کہنا ہے نہ جواب اسے کسی متقی عالم کا حوالہ.

سب ان مراحل کو سمجھنے اور عمل کرنے کی درخواست کی جاتی ہے.

ہم فیصلے تجاوز نہیں کر رہے ہیں ............
ہم فیصلے گزر نہیں کر رہے ہیں کہ عقیدہ بحث میں تفصیل سے (غیر مجاز) جو ملوث رہے ہیں کے درمیان ان غلط / deviated.We bashing buiseness میں نہیں شریک کرتے ہیں ............

لیکن ہم دعوی کر رہے ہیں کہ .........
وہ لوگ جو غیر ضروری تفصیلات میں شامل نہیں کر رہے ہیں، بہتر کئے جاتے ہیں بچایا اور کسی بھی انحراف سے آزاد ہے. وہ صحابہ اور salfussalehin کے راستے پر ہیں.

یہ انٹرنیٹ کی عمر میں فتنہ کی عمر تو یہ ہے اگر آپ کو اس تعاون کے لئے صحابہ کی راہ میں تعاون کریں گے، آپ کو اللہ (انشاء اللہ) کی طرف سے اجروثواب حاصل ہو گا.
اللہ ہم سب کی مدد کر سکتا ہوں.


2. تبلیغی جماعت کی طرف سے بحث کا مسئلہ توحید کو negelect ہے

Letus حقائق اور سچ مسئلہ کو ڈھکنے کے بارے میں بات
تبلیغی جماعت کا مقصد مقصد یہ ہے کہ ہر مسلمان زندگی کے تمام پہلوؤں میں اسلامی طریقہ اختیار. وہ تمام بنی نوع انسان کی زندگی میں دین (اللہ کے احکام اور محمد Sallallahu Alaihi Wasallam کی راہ میں) وہ لوگ جو پہلے ہی ان massanger کے طور پر ان کے رب کی اور محمد اللہ قبول کے ساتھ شروع کرنے کے لئے لانے کی کوشش کر رہے ہیں.

اس میں کوئی شک نہیں ہے کہ دین میں اولین چیز عقیدہ ہے ہے.

ورڈ عقیدہ synonymously اور interchangably Emaan کے لئے استعمال کیا جاتا ہے. یہ معنی ایمان یا یقین ہے.

تبلیغی بھائی لفظ عقیدہ عام طور پر نہیں استعمال کرتے ہیں وہ لفظ Emaan اور Yaqeen (ایمان) استعمال کرتے ہیں جو عقیدہ پر کے مترادف ہے.
 براہ مہربانی (اصطلاحات کے بعد لفظ عقيدہ پر کسی بھی سوال ہے جو کہ صحیح اصطلاح ہے، لیکن آپ کی معلومات کے لئے یہ قرآن و حدیث میں استعمال نہیں کیا گیا ہے کے بغیر، اصل میں Emaan Jibraeel کی حدیث میں اصطلاح ہے جو استعمال کیا گیا ہے کہ اسلامی واضح ہے نہ. ایمان ...... تو TABLIGH عمائدین بھی WORD EMAAN استعمال کر رہے ہیں.

جبرائیل کی حدیث میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے اس کے مذہبی عقیدے کے ستون ہے جس میں ہر انسان ايمان لانا واجب ہے بیان

جب انہوں نے کہا تھا، "کیا eemaan ہے؟"، انہوں نے کہا کہ، "اللہ تعالی اور اس کے فرشتوں اور اس کی کتابوں اور اس کے رسولوں پر اور اچھے اور برے کے آخری دن اور predestination میں یقین کرنے کے لئے."
صحیح بخاری حجم 1، 2 کتاب 48 نمبر:

1. اگر آپ تبلیغی باتیں / Bayan چھوٹے wheather اور بڑے سنتے Emaan کے بارے میں ہمیشہ بہت زوردار طرح میں بات کرتے ہیں.

وہ ہمیشہ ان کا کہنا ہے کہ ہے کہ صرف اللہ طاقت ہے، کوئی اللہ کے علاوہ کسی دوسرے کی ایک طاقت ہے سب creation.He تمام خصوصیات کہ کوئی تخلیق has.Only Alaah کی پوجا کی اور کہا جاتا ہے چل رہا ہے.
آپ اس بات کی تصدیق کر سکتے ہیں
یہ جماعت میں جا کر. (کی تصدیق کا سب سے اچھا طریقہ)
(اگرچہ یہ سچ ہے کہ tabligh کے طور پر ایک اجتماعی تحریک ہے اور ہر ایک کی صلاحیتوں مختلف تو عام لوگوں متعلقہ قرآن اور احادیث کا حوالہ نہیں ہے بلکہ وہ نہیں مشورہ دیا جاتا ہے کر سکتے ہیں. ہیں کیونکہ غلطیوں کے امکانات کو اور دین میں اس غلطی کرنا جائز نہیں ہے. )

2. چھ خصوصیات پر تبلیغی جماعت کے دباؤ زندگی میں لانے کی

پہلی کوالٹی وہ زور دیتے ہیں Emaan ہے.

وہ ہمیشہ Emaan اور اس پر مکمل اعتماد اور افہام و تفہیم پر زور دیتے ہیں.

میں ایک تبلیغی سکالر اور علیم کتاب کی طرف سے کتاب سے چھ بنیادی اصولوں پر کے حوالے سے کر رہا ہوں
(بلال ملک 5-6 کوئی صفحہ چھ پوائنٹس Tabligh کے)
.................. اللہ عزوجل نے فرمایا:
معلوم ہے کہ کوئی معبود نہیں سوائے اللہ ... (قرآن، 47:19) ہے.
اس کلمہ کا مقصد دوہرا ہے.

(میں) ہے کہ ایک حاصل yaqin [یقین]
حقیقت یہ ہے کہ جو کچھ بھی ہوتا ہے

اللہ کی مرضی کے ساتھ ہوتا ہے، کہ اللہ
کچھ اور سب کچھ - تخلیق سے کسی بھی مدد کے بغیر - کرنے کے قابل ہے.

اس سے یقین حاصل کرنے کی ہے کہ اللہ، جو تخلیق کرنا ہے ghayr اللہ کی مرضی کے بغیر کچھ نہیں کر سکتے.

کے شعوری طور پر آگاہ ہو
حقیقت یہ ہے کہ اللہ رحمہ اللہ تعالی Musabbib ہے اللہ تعالی asbab [اسباب کی راہ ہیں.] يقين ہو جائے کہ ایک "وجہ" کے ذریعے جو کچھ بھی ہو رہا ہے اس سے حقیقت میں نہیں ہے، بلکہ جو کچھ ہو رہا ہے، صرف اس لیے کہ اللہ یہ چاہتا ہے.

مثال کے طور پر، پانی hukm [کمانڈ] اللہ کی پیاس بجھانے پر منحصر ہے.

اس کے علاوہ، علاج، ادویات اللہ hukm پر ہے. اسی طرح، انسان کے دل پر منحصر ہے
اللہ کی hukm اور پرورش پر پورے جسم میں خلیات دڑکنا. اسی طرح، اللہ اس کمان کے بغیر، کائنات کی کوئی بھی طاقت یا وجود کی صلاحیت سے مبرا ہے.
کلمہ کا مقصد کا یہ حصہ "yaqinon کی tabdili" یا اللہ تعالی نے خلق (تخلیق) سے اللہ تعالی کے خالق (خالق)] certainties کی تبدیلی کے طور پر جانا جاتا ہے.

اور (II) کسی کے دل میں یقین کے بارے میں لانے کہ کامیابی - دنیاوی اور ابدی دونوں دنیا میں - دنی راہ پر مکمل طور پر دستے ہے
[سنت] اللہ اللہ کے لئے Sallallahu Alaihi Wasallam کے رسول "نے" O [نے کہا ہے کہ
محمد Sallallahu Alaihi لوگوں پر Wasallam]: انہوں نے کہا کہ اگر تم اللہ سے محبت کرتے ہیں، میری پیروی کرو، اللہ تم سے محبت کرے گا ... "
یہ یقین yaqin کی طرف سے حمایت کی ضروری ہے کہ کسی بھی سنت کے علاوہ کسی اور طریقے
اللہ Sallallahu Alaihi Wasallam کے رسول ہے، اور، ناکامی کی طرف جاتا ہے. اللہ عزوجل نے کہا کہ ہے "واقعی، آپ اللہ کے رسول جو شخص اللہ کی کوشش کے لئے ایک سب سے خوبصورت مثال ہے اور آخری دن ہے ..." 5 کلمہ کا مقصد یہ دوسرا حصہ tariqon "کہا جاتا ہے
کی tabdili "یا طریقوں سے تبدیلی.

1. Tabligh بزرگوں ہمیشہ Emaan کی اہمیت کے بارے میں فکر مند رہتے ہیں.

اس مخصوص شکل مولانا محمد الیاس (Ramatullahi Alayhi) tablig کی تجدیدی [d.1944] نے کہا.

IMAAN کی تحریک "" اگر میں اس کام کو / تحریک کا نام دینے کے لئے تھا، میں نے اسے نام تحریک IMAAN دیا ".

2. M.Muhammad الیاس (Ramatullahi Alayhi) Ummat اور اس کام کو ریاستوں کے مقاصد کے لئے اپنی تشویش کا اظہار؛

· دین اور ایمان کے مثال کے طور پر (عقیدہ) گلاب پلانٹ سے موازنہ کرنا ہے [دین] جن کے تنوں، پتیوں اور پھولوں کو سب مر چکا ہے اور اس کی قدر کھو. تاہم، جب کوشش کی جڑیں ایمان پر کیا گیا تھا اسے دوبارہ کھلا کیا گیا تھا اور سب کی طرف سے کی تعریف ہے.


· اس کام کا مقصد وہ لوگ جو دین اور اس کے طرز عمل کے لئے کوئی حوصلہ افزائی اور عمومی پیاس ہے کے دلوں میں جوش اور پیاس کو تخلیق کرنا ہے.
جب یہ ان میں پیدا ہوتا ہے وہ علم یعنی علماء، مدرسوں اور Khankas جھرنے جلدی ان کی پیاس بجھانے کے گا.


· اس کام کا اصل مقصد Ummat سب کچھ ہے جس کے ساتھ نبی (Sallallahu Alayhiwa Sallam) یعنی کے ساتھ آئی Ummat میں اسلام کی فکر اور مشق کے ایک مکمل نظام کے ساتھ منسلک کو پڑھانے کے لئے ہے.

(ایم ایل کے الفاظ اور مظاہر کی طرف سے لیا. محمد الیاس اور http://www.askimam.org/fatwa/fatwa.php؟askid=978028c340c242e69aabd425027d7df9)


میں زیادہ بحث کی کتاب FAZAIL E AMAAl سے کے حوالے سے کر رہا ہوں.
Emaan اور مضبوط ایمان کی اہمیت (عقیدہ) کو کس طرح سمجھاو.
(chaptor مسلم اپکرش اور اس کے remeady 5-6 کوئی سے لیا گیا)
....................... یہ قرآن کی اوپر دی گئی آیت سے ظاہر ہے کہ سب سے پہلے مسلمانوں حاصل تھا کہ طہارت اور طاقت کی وجہ سے زندگی میں اعلی پوزیشن ان کے عقیدے اور ان کے کردار کی اتکرجتا.

اس کے خلاف، آج مسلمانوں کی بدتر حالت ان کے عقیدے اور کردار، جو ان کے آباؤ اجداد موجود کے برعکس میں کمزوری کا نتیجہ ہے.

لہذا، اس کا کہنا ہے کہ آج ہم صرف نام میں مسلمان ہیں ٹھیک ہو جائے گا!

اس سلسلے میں، اللہ کے سچے رسول (Subhanahu و Taala)

محمد (Sallallaho Alaihi wassallam)، پیشن گوئی کی تھی. مستقبل قریب میں ایک دور آئے جب اسلام کے نام پر صرف موجود اور قرآن (Mishkat) لکھنے میں محض وجود گا گا.


یہ واضح طور پر موجودہ وقت کے مسلمانوں پر لاگو ہے.

ان حالات میں، پوائنٹس ہیں جو فوری طور پر تحقیقات کی ضرورت ہیں:
· ایمان کی صحیح قسم کے طور پر ہے، جو اللہ (Subhanahu و Taala) کی منظوری اور اس کے رسول (Sallallaho Alaihi wassallam) (اور جو ہمیں روحانی اور مادی ترقی کے لے آئے گا) کر سکتے ہیں. نہیں رکھا جائے کہیں دیکھا
کہ سچا یقین حاصل کرنے کا کیا مطلب ہو گا اور
·

عوامل ہیں جو ہمارے درمیان سے کہ ایمان اور اس کے ساتھ اسلام کی حقیقی زندگی تباہی کی وجہ سے ہے، کیا ہے؟

قرآن کا مطالعہ واضح طور پر پتہ چلتا ہے کہ اسلام کے حقیقی ایمان کی ضرورت، سطح اور اور اس کے ذریعے شہرت عزت کے لئے حتمی اضافہ، کو برقرار رکھنے کے لئے کی صلاحیت ایک خاص کام کی تکمیل ہے جو اتنی کرپا سے کیا گیا ہے اللہ کی طرف سے ذمہ داری پر منحصر ہیں (Subhanahu و Taala) صرف مسلمانوں


. یہ اس کے لئے یہ ہے کہ وہ قرآن مجید میں کیا گیا ہے کو خیر اللہ تعالی umam آف پوزیشن (تمام امت کے بہترین)

اسلام کے عقیدے کے مطابق، اس دنیا کی تخلیق کے پیچھے بنیادی مقصد اور ثابت کرنے کی پاکیزگی، وحدانیت اور اللہ (Subhanahu و Taala) کے سب سے زیادہ سپریم وجود قائم کریں اور شخص کے ذریعے ان کے لامحدود اختیارات اور اسیم صفات کی عکاسی کرتے ہیں، سچا علم کی روشنی کی طرف سے ہدايت سے نوازا جائے کس طرح تھا.


یہ ناممکن تھا کے لئے مرد اور سمجھنے کی ہے کہ ان کی پہلی Godlessness اور نجاست کے پاک ہونے کے بغیر علم کو استعمال کریں، صرف اس کے بعد صاف وہ ٹھیک فضائل، طرز عمل کی اتکرجتا اور ممکنہ righteously کام کرنے کی صلاحیت کے ساتھ سجایا ہے. یہ بنی نوع انسان کی صفوں میں اس پاکیزگی اور بجلی کے بارے میں brining کہ Ambiya اور Rasools ہزاروں گیا تھا (Subhanahu و Taala) کی طرف سے تعینات، پھر، اس سلسلے کے آخری سید شیخ الاسلام Anbiyaa وال مرسلین (سب سے بڑا آیا اس مقصد کے لئے تھا تمام Ambiya)، محمد .................... (Sallallaho Alaihi wassallam)


یہ کوٹیشن اور مندرجہ بالا الفاظ واضح طور سے ثابت ہوتا ہے کہ تبلیغی جماعت بہت concerened اللہ کی وحدانیت پر اور صحیح عقیدہ پر Emaan اور درست اور مضبوط ایمان کے بارے میں ہے.

(کچھ افراد اور گروہوں کو جو یہ سمجھتے ہیں کہ مخصوص اصطلاحات کا استعمال کرتے ہیں اور مشرک کے طور پر بعض گروہوں پر کال عقیدہ بات صرف تو complete.They لگتا ہے کہ اگر آپ گروپوں کے نام پر ہے جو عام طور پر Bidat کے اقدامات کے ساتھ منسلک رہے ہیں نہیں لیا ہے اور ہیں شرک یہ نامکمل رہے گی.
تبلیغی جماعت نے اس view.Its نقطہ نظر سے اتفاق نہیں ہے کہ ہمارا مقصد اصلاح اور باتیں / تنقید نہیں ہے. اگر آپ کو کسی بھی گروپ کو براہ راست بتائیں گے کوئی مقصد اور حل ردعمل کے امکانات زیادہ ہیں اور وہ بھی مشکل ہو سکتا ہے.
تو انہیں Tawheed.Make کے مثبت دعوت ان تمام مسلمانوں کو سمجھتے ہیں کہ توحید کا سب سے بڑا فون کرنے والے اور ادقارکرتا ہمارے نبی صلی اللہ علیہ وسلم Sallallahu Alaihi Wasallam کے ساتھ لانے کی کوشش کریں.

نتائج ثبوت ہے کہ یہ ایک کامیاب method.And اسنکھی لوگوں اور مقامات کو Bidat چھوڑ دیا اور اس method.It کے ذریعے شرک بھارت پاکستان اور بنگلہ دیش میں ایک مشاہدہ ہے کہ جہاں tabligh کام ہے مضبوط قبر عبادت کمزور ہے اور اس کے برعکس ہے. تو Tabligh کاروبار کرنا چاہتا ہے اور اور کسی بھی مقصد کے بغیر نہیں بات ساتھی مسلمانوں کی تنقید کو حل کیا جا رہا ہے.)


توحید کی 3 اقسام کی نظرانداز کے بارے میں ایک مخصوص الزام


کچھ گروپ ...................... مزید الزام ہے کہ تبلیغی جماعت الگ الگ واضح طور پر کے بارے میں نہیں بتاتا ہے کہہ

Tawhid AR Rububiyyah،

Tawhid امام Uluhiyyah اور

عاصمہ اے Sifat awheed.


جواب.

یہ سچ ہے کہ وہ Rububiyyah، امام Uluhiyyah اور عاصمہ اے Sifat ان کی مدت اور توحید کو تین اقسام کی درجہ بندی کا استعمال نہیں کرتے

لیکن تبلیغی جماعت بتاتا ہے کہ سب سے زیادہ مضبوط مدت میں Tauheed تمام تین اقسام اور tauheed کے بارے میں سب کچھ شامل ہیں.

وہ ہمیشہ ان کے بارے میں کا حوالہ دیتے ہوئے بات

اللہ کی طاقت اور

کہ صرف اللہ دعا کی اور عبادت ہے،
انہوں نے اس کے معیار میں منفرد ہے.

وہ دیکھ everything.He کوئی مدد سے آزاد ہے.

سب اس کی مخلوق ہیں کوئی بھی اس کی طرح ہے.
مدد اور صرف فائدہ اللہ دے سکتے ہیں.

تو وہ donot اصطلاح کا استعمال کرتے ہیں لیکن انہوں نے اس کے بارے میں سب کچھ ذکر.

Fazilatus شیخ یوسف Malahi سلفی سکالر جبکہ Salafis کے شکوک و شبہات کا جواب دینے کو بھی یہ واضح کیا ہے .....



(ایک اور بات یہ ہے کہ اگرچہ ان کی ان کی شرائط اور شرائط پر کوئی اختلاف نہیں ہے درست ہیں اور Rububiah Ululiah اور تمام علماء کرام کے درمیان عاصمہ sifat اصطلاح کو قبول کر رہے ہیں لیکن ...........
میں توحید کی یہ تین ڈویژن کی طرف سے نہیں ہے
اللہ کے رسول صلى الله عليه وسلم یا Sahba یا مسلم کے پہلے چند نسل سے .. ........... بعض علماء کے قول کے تین کے طور پر دو حصوں میں تقسیم کیا ہے کچھ

یہ teminologies تفہیم مقصد کے لئے علماء کرام سے ہیں.
تو کہہ رہے ہیں کہ اگر کوئی ان کی اصطلاح استعمال نہیں کر رہا ہے اس کا مطلب ہے کہ اس کا tauheed کمزور ہے صحیح اور قابل قبول نہیں ہے.

Sahabas Imaan کے سب سے زیادہ مضبوط تھا اور انہوں نے ان تین اقسام کا استعمال کیا didnot.)


تاہم Tabligh میں مختلف کے لوگ ہیں
سطح

مفتی Mahmoodul حسن اور مولانا یوسف kandhalvi جیسے مفتی اور عالم کے علماء کرام بلکہ سادہ لوگوں کو جو بھی Attahiyat اور چار سورہ معلومات حاصل کریں اور Tajweed اور کلمہ سے شروع سے لے کر یا قرآن پڑھنے سیکھنے جا سکتا ہے.

تو علم scholary بات چیت اور قرآنی ayats اور احادیث ضرور مختلف گا refrence یہ ان کی سطح پر منحصر ہے.

اور یہ صحابہ میں عام بات ہے بھی کچھ Abukar حضرت، عمر، علی، عبداللہ ابن massod، عبداللہ ابن عباس اور دیگر RAZIALLAH ANHUMA AJMAEEN کی طرح بہت بڑے عالم تھے لیکن

سب سے زیادہ OTHER صحابہ نے علم کے عام مسلمان نہیں ماسٹر تھے.

اصطلاحات کردار ہے لیکن عقیدے اور Emaan مضبوط اور درست ہونا چاہئے جو سب سے آگے ہے.

مزید زور دیتے ہیں کہ ہم بھارت اور پاکستان میں دیکھتے ہیں کہ جہاں tableegh کام ہے مضبوط قبر عبادت کمزور ہے.

Tabligh کام کمزور قبر عبادت کہاں ہے اور bidats مضبوط ہیں. میں نہ صرف شہروں میں بلکہ خاندان اور دوستوں کے خاندانوں کے درمیان بھی اسے دیکھا ہے.
یہ رہتے ہیں اور عملی مثال ہے کہ تبلیغی جماعت tauheed درست Aqeeda اور مضبوط Emaan کے لئے ہے فراہم کرتا ہے.
سب شریک operate.We سے درخواست ہے کہ اپنے مسلمان ساتھیوں کے لئے ہے (اللہ خوب جانتا ہے).