Pages

Prophet Fuzlat Pak legal Ahle Sunnat Ulema view Fatwa discussion

By
نحمده و نصلی علی رسوله الکریم
عر ض مرتب:
          الحمداللہ شیخ الحدیث حضرت مولانا محمد زکریا رحمہ اﷲ (۱) کی کتب فضائل صدقات کو اللہ تعالیٰ نے شرفِ قبولیت سے نوازا ہے۔ يہ ان کتابوں کو پڑھا اور سنا جا رہا ہے۔(۲) اور بفضل اللہ تعالیٰ کی زبانوںمیں ان کے ترجمے بھی ہو چکے ہیں۔ اس مختصر رسالہ میں ان سے جو قابل جواب اعتراضات کیے گے ہیں ان میں سے جو قابل جواب اعتراضات تھے ان کا مدلل جواب دینے کی سعی کی گی ہے۔ اللہ اسکو اپنی بارگاہ میں قبول و منظور فرما کر باعث ہدایت اور اطمینان بنائے۔ آمین
(۱) مشہور غیر مقلد عالم ارشاد الحق اثری صاحب نے حضرت شیخ رحمہ اﷲکو القاب سے یاد کیا ہے۔
بقیة السف حجة الخف الشیخ العلامہ محمد زکریا الکاندھلوی شیخ الحدیث رحمہ اﷲ۔
(امام بخاری رحمہ اﷲپر بعض اعتراضات کا جائزہ ص94)
 

(۸) اعتراض:۔
          حضرت شیخؒ نے فضائل اعمال میں لکھا ہے کہ حضورﷺکا بول و براز پاک ہے۔
جواب:۔
          جمہور علماءاس بات کے قائل ہیں کہ آپ ﷺ کے فضلات پاک ہیں۔

مفتی ہند مفتی محمد کفایت اللہ دہلویؒ فرماتے ہیں
شوافعؒ میں بعض علماءمحققینؒ نے آنحضرت ﷺ کے بول و براز کی طہارت کا حکم کیا ہے اور علماءحنفیہؒ نے اس کو نقل کرکے اس کے ساتھ اپنی موافقت بیان کی ہے۔ اور بعض صحابہؓ اور صحابیاتؓ کے اس واقعہ سے کہ انہون نے حضورﷺ کا پیشاب نادانستگی میں پی لیاتھا مگر حضورﷺ نے خبر پا کر ان کہ دعا دی اور انکار نہیں فرمایا، طہارت پر استدلال کیا ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( کفایت المفتی ج1 ص19)

ام ایمنؓ کا واقعہ درج ذیل کتب میں موجود ہے
مسند للحسن بن سفیان ، مسند ابی یعلیٰ، مستدرک حاکم، دار قطعی، تاریخ ابی نعیم اصفحانی بحوالہ خصائص کبریٰ للسیوطیؒ ص112، الا صابہ لابن حجر عسقلانی ص360 ج1، الاستعاب لابن عبدالبرمالکیؒ ص491 ج4، الشفاءللقاضی عیاض ص88۸۸، عمدة القاری للعلامتہ بدر الدین عینی ص92 ج 4۔

مندرجہ ذیل علماءکرام حضورﷺ کے فضلات کو پاک لکھتے ہیں
حافظ ابن حجر عسقلانی شافعیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( فتح الباری ج1 ص272)
علامہ بدر الدین عینی حنفیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (عمدة القاری ج 1ص 35)
امام نووی شافعیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( شرح مہذہب ج1ص234)
ملا علی قاری حنفیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( جمع الوسائل شروح الشمائل ج 2 ص2)
حافظ سیوطی شافعیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (خصائص الکبریٰ ج1ص71)
علامہ شامیؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( فتاویٰ شامی ج1ص318)
صاحب نہایت المحتاج ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (ج 1 ص242 فقہ شافعی کی مشہور کتاب)
مفتی المحتاج ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( ج۱ ص79 فقہ شافعی کی مشہور کتاب )
شیخ محمد الحق محدث دہلویؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (مدارج النبوت ج1ص 43)

مندرجہ ذیل علماءدیوبند بھی اس کے قائل ہیں
حضرت مولانا اشرف علی تھانویؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (نشر الطیب ص135)
مفتی عزیز الرحمن صاحبؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (فتاویٰ دارالعلوم دیوبند ج۱ ص85، 211)
شیخ الحدیث مولانا زکریاؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ( فضائل اعمال ص 188)
حضرت مولانا محمد یوسف بنوریؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (معارف السنن ج1ص98)
حضرت مولانا محمد یوسف لدھیانویؒ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (آپکے مسائل اور انکاحل ج9ص133)
ایک لطیف بحث:۔
وحید صاحب نے کہا کہ حضرت شیخ الحدیثؒ نے تو تحریر کیا ہے کہ حضورﷺ کے فضلات پیشاب، پاخانہ وغیرہ سب پاک ہیں۔ میں نے کہا فضلہ کا معنی بچاٰ ہوا پھوک ہے معدہ کھانے کو پکاتا ہے اس میں اصل قوت جگر کھینچ لیتا ہےاور پھوک پاخانہ بن کر نکل جاتا ہے يہ معدے کا فضلہ ہے پھر جگر خون تیار کرکے دل کو دیتا ہے اور جو پھوک رہ جاتا ہے وہ پیشاب بن کر خارج ہو جاتا ہے یہ جگر کا فضلہ ہے۔ پھر وہ خون ایک ایک رگ کو سٹیم مہیا کرتا ہے اس خون سے جو فضلہ بچتا ہے وہ مسامات میں پسینے کی شکل میں خارج ہو جاتا ہے۔ پھر جو خون جزو بدن اور گوشت بن گیا اس کا پھوک میل کچیل کی شکل میں مسامات کے ذریعہ نکلتا ہے لیکن یہ تو صراحتہ ثابت ہے کہ عوام کے میل کچیل پر مکھی بیٹھی ہے مگر آنحضرتﷺ کے جسد اطہر پر مکھی نہیں بیتھی تھی اور یہ بھی متفق عیلہ حقیقت ہے کہ عوام کا پسینہ بد بودار ہوتا ہے مگر آنحضرت ﷺ کا پسینہ مبارک دنیا کی اعلیٰ ترین خوشبوں کو شرماتا تھا۔ آپﷺ کی نیند مبارک کو بھی نیند ہی کہا جاتا تھامگر وہ نیند ہماری ہزار بیداریوں سے اعلیٰ وارفع تھی۔ آپ ﷺ کا خواب بھی وحی ہوتا تھا، آپﷺ کی نیند مبارک سے وضو نہیں ٹوٹتا تھا جیسے آپﷺ کا پسینہ مبارک کو عام انسانوں جیسا سمجھا جائے وہ آپ ﷺ کیلئے پسینہ ہی تھا مگر عشاق کیلئے بہترین خوشبو۔ بادام روغن نکالنے کے بعد جو بادام کا فضلہ بچتاہے وہ بادام کا فضلہ ہی ہے مگر بنولہ کہے کہ میرے فضلہ جیسا ہے تو کوئی عقل مند اس کو تسلیم نہیں کرے گا۔ آنحضرتﷺ بے شک انسان تھے لیکن آپ ﷺ کو جن خصائص سے اللہ نے نوازا تھا ان خصائص کا انکار کیوں کیا جائے؟ ےاقوت بھی پتھر ہے،حجرا سود جنت سے آیا ہوا ہے۔ حضرت انبیاءعلیہم السلام کے اجسام مطہرہ مقدسہ میں اللہ نے جنت کے خوائص رکھ دئیے ہیں اسی لیے ان اجسام مطہرہ کو مٹی پر حرام کردیا گیاہے (کہ ان کو کھائے)، ان اجسام مطہرہ کا پسینہ مثل جنت کے پسینہ کے خشبودار بنا دیا گیا۔ اسی طرح دوسرے فضلات بھی اگر خصوصیت طہارت رکھتے ہوں تو اس میں کیا اشکال ہے ۔۔۔۔۔۔ (ماخوذاز تجلیاتِ صفدر ج1 ص481)

Puri kitab download karne ke liye neeche 

click karein 
http://www.ownislam.com/articles/urdu-articles/1633-fazail-amaal-par-aitrazat-ka-elmi-jaiza